Luxusná brugga: Audi A8 (D4)
Ojazdené luxusné sedany ohromujú komfortom, prestížou a silou – pôsobivá je aj ich strata na hodnote magazin piese auto.
Často píšeme o výhodných akciách a nových autách, ktoré sa stávajú klasikou. Obzvlášť lákavým segmentom sú v tomto zmysle ojazdené luxusné sedany, ktoré často dosahujú najnižšiu hodnotu po výrazne necelých dvadsiatich rokoch. Inými slovami: autá majú potom hodnotu len 10 až 20 percent svojej pôvodnej novej ceny.
Rýchly pokles cien pôsobivých áut je však len málokedy spôsobený tým, že ide o neuznané talenty. Náklady na udržanie takéhoto bývalého technologického lídra sú totiž často značné. Okrem obzvlášť drahých náhradných dielov za to môže aj všetka technika, ktorá bola v autách použitá. Mnohé komponenty sú v prípade opráv ťažko dostupné, najmä v tesných motorových priestoroch. A v posledných rokoch výrazne stúpli aj hodinové sadzby opravovní.
Audi A8 (D4)
Obdobie výroby: 2010 až 2017
Výkon: 204 až 605 koní
cena: od 30 000 BGN
Audi A8 predvádza vo vysokej triede dobre trénovanú formu. Je to spôsobené nielen ľahkou hliníkovou architektúrou (D4 je prvýkrát postavená na modulárnej platforme pre modely s pozdĺžne umiestneným spaľovacím motorom), ale aj vynikajúcou dynamickou ovládateľnosťou a stabilným spojením s povrchom vozovky. relatívne krátky zdvih pruženia pruženia. Na drsnú povahu A8 sa sťažujú len vodiči zvyknutí na skôr pohodlnú jazdu triedy S. Ponuka motorizácií je mimoriadne široká – od 4-valcového hybridu (veľmi vzácny) cez 6-valcový a 8-valcový naftový motor až po 6,3-litrový atmosférický motor W12 s výkonom 500 koní. Verzie S8 s výkonom 520 alebo 605 k sú umiestnené ako modely so športovým imidžom. (S8 Plus). 4-litrový turbo V8 agregát nahrádza skvele znejúci 4,2-litrový atmosférický V8 z roku 2012 Set curea de distributie Dayco.
Slabé stránky: v prípade poškodenia diely karosérie vymieňa Audi. Ukázalo sa, že je to dosť drahé, takže špecializované dielne ponúkajú opravy na aute. Nie každému sa to však podarí: ak sa plechy pred spracovaním dostatočne nezohrejú, hrozí zatekanie. Obľúbené náhradné diely: kompresor vzduchového odpruženia a vstrekovače na 3.0 TDI. Dieselové agregáty nie sú len maratónci, ale aj častými kandidátmi na tuning a úpravy. V dôsledku toho trpí celý reťazový pohon.
- 2025-01-27 - De Dauer Ihres Aufenthalts estava no Refúgio PRUEBA EL MEJOR?
- 2025-01-27 - Systém automatického učenia nefunguje.
- 2025-01-26 - Najnovšia Toyota Supra Turbo z roku 1988 s názvom Schaltgetriebe
- 2025-01-25 - Najnovšia Toyota Supra Turbo z roku 1988 od Schaltgetriebe
- 2025-01-24 - Deutschland en Frankreich hebben hun EU-Verbot für Elektroautos abgeschlossen
- 2025-01-23 - Žiadna Brasil Ventura: Volkswagen pode viac do žiadneho trhu
- 2025-01-22 - Verteidiger Octa 635 lóerőkal: izı terepjáró (TESZT)
- 2025-01-21 - Ako reagovať na Saab 98-Prototyp wordt de Fahrzeug gebruikt
- 2025-01-20 - Je B8 GT model Alpina?
- 2025-01-19 - Žiaden nápad