Model Ford: Ford S-Max
Európsku divíziu Fordu čaká transformácia. Rozhodol sa teda pozrieť na používané modely značky garnitura capac supape corteco pret.

Ford je americká ikona, no v Nemecku je vnímaná ako tradičná lokálna značka so sídlom v Kolíne nad Rýnom a Sársku. Hlavnou kompetenciou značky v priebehu rokov boli: férové ceny a množstvo skôr konzervatívne konštruovaných modelov. Po programe „reštart“ sa modelový rad značky poriadne preriedi.
Trh ojazdených áut však bude naďalej dobre zastúpený: v segmente malých áut sú k dispozícii Ka a Ka+. Fiesta rokmi vyrástla na mimoriadne dospelé malé auto. Focus je už konkurentom Golfu. Mondeo ako veľký, pohodlný a cenovo výhodný starodávny diaľkový autobus vyniká.
Špecialitou značky sú aj dodávky. Zaujímavosťou sú B-Max na báze Fiesty, C-Max ako derivát Focusu, ale aj S-Max a Galaxy na platforme Mondeo. Kuga je preferovaným modelom v segmente kompaktných SUV.
Ecosport a Edge sú viac špecializované modely. Puma a Mustang Mach E označujú nový smer Fordu. Pridajte legendárny Mustang ako skutočné Muscle Car a GT je exotickým konkurentom talianskych športovcov so stredným motorom. Ford samozrejme ponúka aj rustikálny pikap Ranger a SUV Explorer XLT XL.
Aké sú silné a slabé stránky rôznych ojazdených áut? Pozrite si v našej recenzii!
Ford S-Max
ceny ako nové: od 52 000 BGN do 108 000 BGN. • použité ceny: od 18 000 BGN do 88 000 BGN. • priemerná cena pri použití: 51 000 BGN. • motory: od 115 do 240 k. • motorizácia: 190 k/6,8 l nafty na 100 km • servisné podiely: 18 • Euro-NCAP- ochrana cestujúcich: 87 percent (5 hviezdičiek, 2015).
Čo máme radi
Dynamický koncept dodávky
Úspešne nahrané
Čo sa nám nepáči
Únik oleja
Výrobné nedostatky
S-Max ponúka mimoriadne veľkorysý priestor s miestom až pre sedem osôb na palube. Prvá generácia sa vyrábala do roku 2014, po nej nasledoval modernizovaný Ford S-Max druhej generácie s oveľa prepracovanejším dizajnom.
Pre každodenné použitie je k dispozícii veľký výber motorizácií – od ekonomických až po výkonné, v ktorých je dieselový agregát s výkonom 190 koní. je najvhodnejší. Niektoré témy, ktoré zapôsobili na TÜV, sú nepríjemné: S-Max s normálnym počtom najazdených kilometrov sa vyznačuje únikmi oleja a problémami s EGR a turbom. Mnoho servisných akcií, okrem iného pre koróziu na zadnom zavesení.
- 2025-04-06 - ¡Nincs brit auto az amerikaknak!
- 2025-04-05 - Mazda RX-7: Rotor Extremo
- 2025-04-04 - Eladó Schumacher je legendou Ferrari v Monaku
- 2025-04-03 - Renault Austral je úplne poškodený
- 2025-04-02 - Jeep Avenger 4xe je Jeep
- 2025-04-01 - Er is nog geen orlog conecheu Nebel admirar alebo Mercedes-Benz GLE (VÍDEO)
- 2025-03-31 - Pol tony nového Opelu Grandland je vyrobených z recyklovaných materiálov
- 2025-03-29 - Siedme miesto Nikolu Tsolova v posledný deň testovania v Bahrajne
- 2025-03-28 - Testovací program Nikolaï Tsolova v Bahrajne
- 2025-03-27 - Mozgy na kolesách: revolučný pokrok budúcich elektromobilov od BMW a VW
