Rückblick: Seat Altea: em estado perfecto?
Čo napísal Bulharsko pred 20 rokm Pivot Swag.
Podľa Seatu budú rodinné autá budúcnosti vyzerať vpredu ako futuristická Altea a vzadu na karosérii budú mať výraznú ofinu.
Automobilový vkus modernej klientely sa neustále mení a vytvára vážne problémy pre dizajnérov, ktorí musia buď (náhodou) vytvoriť nejaký nový štýlový smer vývoja, alebo (menej náhodne) skopírovať niečo známe. Súdiac podľa najnovších modelov spoločnosti, dizajnéri Seatu spadajú do oboch kategórií...
Na jeseň minulého roka Altea odvážne deklarovala kvalitatívny skok v dizajnovej línii španielskej „dcéry“ VW so svojimi futuristickými zaoblenými tvarmi, ktoré akoby stelesňovali koncentrovanú silu nového dizajnového začiatku zrodeného pod vedením Waltera de Silvu. Na rozdiel od tohto expresívneho návrhu sa zdá, že nové Toledo sa snaží priniesť určitú zdržanlivosť a návratom v čase zaujať konzervatívnejšie zmýšľajúcich potenciálnych zákazníkov. Hlavným vrcholom usporiadania nového modelu je stupňovitá zadná časť, o ktorej oficiálna tlačová správa tvrdí... „novo definuje atraktívny sedan strednej veľkosti! so športovým a elegantným charakterom“.
Dizajn zadnej časti pripomína štýl Renaultu
Dosť prekrútené vysvetlenie... V každom prípade minimálne toľko, ako „doplnok“ v zadnej časti, predlžujúci karosériu Altey o 18 cm a nápadne podobný svojmu kolegovi Renault Vel Satis. Z tohto pohľadu nemožno v žiadnom prípade tvrdiť, že Toledo nevyzerá originálne. Naopak – dvere batožinového priestoru sú tak šikovne skrútené a zakrivené, že za rozmarnými krivkami umožňujú vyformovať kufor, ktorý so svojimi 500 litrami pojme presne toľko, koľko má o dva centimetre kratšia predchádzajúca verzia Toleda a má 91. litrov väčší ako batožinový priestor Altey.
Toledo tiež zdedilo od Altey šikovné možnosti flexibilných zmien v zadnej časti. Napríklad asymetricky delené zadné sedadlá je možné niekoľkými pohybmi a bez nutnosti demontáže opierok hlavy úplne sklopiť do podlahy.
Jednoduchšiu cestu ako toto možno vymyslieť len ťažko... Problémom je len ľavo umiestnená širšia časť zadného sedadla - v krajinách s pravostrannou premávkou by bol cestujúci vzadu určite radšej vpravo, takže že nemusí nastupovať a vystupovať zo strany plachty.
Rovnako ako Altea, aj Toledo je založené na technickej platforme VW Golf V, ktorá sa vyznačuje pohonom predných kolies. Výber motorov pre nový model zahŕňa dva benzínové (75 kW/102 k a 110 kW/150 k) a dva naftové (77 kW/105 k a 103 kW/140 k) agregát s dvomi „slabšími“ motormi. sériovo sa kombinuje s päťstupňovými prevodovkami a dvoma „silnejšími“ – so šesťstupňovými mechanickými prevodovkami. Voliteľne je výkonný benzínový motor k dispozícii aj so šesťstupňovou automatickou prevodovkou s funkciou manuálneho radenia Tiptronic a naftový môže byť dokonca vybavený športovým šesťstupňovým zázrakom DSG.
Vzhľadom na to, že všetky podstatné technické komponenty a detaily nového Španiela prichádzajú zo skladov vo Wolfsburgu, riziko, že Toledo spôsobí nepríjemné prekvapenia z hľadiska správania na ceste, je takmer nulové. Všetky verzie modelu majú sériovo elektronický stabilizačný program ESP a zaručujú stabilitu a nedostatok negatívnych emócií aj v limitných režimoch vyplývajúcich z ambiciózneho štýlu jazdy.
Pri súčasných cenách pohonných hmôt je normálne, že záujem smeruje predovšetkým k naftovým verziám, ktoré však budú vybavené filtrami pevných častíc až v budúcom roku. Podľa oficiálneho vyjadrenia Seatu je oneskorenie spôsobené všeobecnou politikou koncernu v tejto veci.
Pri súčasných cenách pohonných hmôt je najlepšou voľbou nafta
Je to škoda, pretože verzia s naftovým motorom a výkonom 140 koní. c poskytuje neskutočné potešenie nielen vďaka relatívne nízkej spotrebe paliva, ale predovšetkým vďaka dynamike založenej na vysokom krútiacom momente. V porovnaní s ním benzínové alternatívy v Tolede pripomínajú nervózne pretekárske kone s neustálou potrebou popoháňania a vysokých otáčok, ktoré zase nachádzajú svoj logický dôsledok v ukazovateľoch spotreby paliva.
- 2024-11-20 - Kipufogórendszer csappantyúkkal em carbono karosszériasötttel em Chevrolet Corvette C8-hoz
- 2024-11-20 - Na Volvo, o XC90 ativo eo novo motor
- 2024-11-19 - Zmluva o triede Toyota Offroad pre rok 2024 pred SEMA-Messe erscheinen
- 2024-11-19 - 40 LE-vel tob – um Sondermodell van legerősebb sörðurú Fabia
- 2024-11-18 - Brugte combi Puntos fortes e fracos: Seat León ST
- 2024-11-18 - Do toho Ford Courier: ¡af űr kiskirálya elfőnt! (PRÜFEN)
- 2024-11-17 - Kombi pre Fiat Grande Panda: je to pixel
- 2024-11-14 - 700 km gefahner Peugeot E-3008-hoz elétrico
- 2024-11-14 - Peugeot verfüttüber um musterbeispiel e kühltechnik
- 2024-11-14 - Renault Master bol vyrobený v roku 2025. Dostupný od roku 2011
- 2024-11-14 - Viskeuze: um na Citroën em C4-Gyel bátorott é
- 2024-11-13 - Vissetekintő: pályamódósíszát az Opel Vectranál
- 2024-11-13 - Model Fourgon d'André pre VW Tayron: Schwarz, Minze a Tiguan
- 2024-11-13 - Mercedes G 63 AMG V12: požičovňa "Würfel", em 5 alt.
- 2024-11-12 - E30 M3 em bi-bio BMW
- 2024-11-12 - Alfa Romeo Alfetta GT 1.8: lendario há 50 ano
- 2024-11-12 - ¡Jetzt "AUDI" com logo! Você tem um Gyungonek gehad negativo?
- 2024-11-11 - VW Multivan je obojsmerný autobus z Kalifornie
- 2024-11-11 - Padrão: Jobb-Reparatur, nie?
- 2024-11-11 - Na novú verziu Porsche Macana
- 2024-11-07 - Onze BMW M2: Motor M4 s výškou 460 Zoll a dĺžkou 14,9 Zoll
- 2024-11-07 - ¿Euh 7-Euro-Mercado em Benzin?
- 2024-11-06 - Para 50 od Mercedes-Benz s 5 legendami
- 2024-11-06 - Citroën Zette de Tommeine Voorganger C5 Aircross pred
- 2024-11-06 - En Peugeot-beggarhetöbbé-tektsi-kulcsmodelljeit
- 2024-11-05 - Čo je teraz na aute V8 americký 6,2-litrový motor s použitým motorom?
- 2024-11-05 - VW-Auto nie je viac alternatív
- 2024-11-05 - Novo Audi A5: geschriebene Meistereleganz (VIDEO)
- 2024-11-04 - Mercedes CLA a Geely Kaufirma nie sú úspešné.
- 2024-11-04 - O mais novo Abartha-Fahrer não é mais geamuseerd
- 2024-11-01 - O Volvo-Fördersystem – 2024 é o melhor fabricante
- 2024-11-01 - Vooruitzichten: Ford Focus II – radikálne zmeny
- 2024-10-30 - Hyundai é um nové auto com SUV elektrické IONIQ 9-El
- 2024-10-30 - Az Audi schließt das Werk em Bruxelas ab
- 2024-10-29 - Batérie a zariadenia s novou elektronikou pre Dodge Charger Daytona sú testované
- 2024-10-29 - O Modelo Škoda com Fabiát-rat sa teraz objaví v novej verzii
- 2024-10-28 - Renault prezentuje č. 10. Renault-Festival de CLIO-t e de ZOE-t
- 2024-10-28 - Um 5-Milioner-Auto-Toyota-Auto é do Reino Unido gerado
- 2024-10-28 - Unser Golf GTI Clubsport S: ¡Olyan Aura op 40 Tagen!
- 2024-10-28 - Tiguan Bira Golf à Roues
- 2024-10-26 - Uma reneszánsza een G-szátnában um passado II Proibição futura em limitação de Auflage
- 2024-10-26 - E 5-Milioner-Auto-Toyota-Auto é do Reino Uygéske Kingdomsban geferente
- 2024-10-26 - Najlepší Jeep para Avenger 4xe je dostupný exkluzívne pre The North Face Edition
- 2024-10-25 - Luxusná limuzína v Bruggách: BMW 7er-Serie (F01)
- 2024-10-25 - Plus Petit M235 Gran Coupé por Neubau ersetzt.
- 2024-10-25 - Dus Nebel a znalec Dacia Sandero vorbunden
- 2024-10-24 - Volkswagen Jetta GLI 40. Príklad amerického GTI: americký GTI
- 2024-10-24 - Die Fahrt zastávky 270 km/Tag, wanneer Sie Golfa R-hez erreicht heeft
- 2024-10-24 - Para 10 autonómia Tage 120 000 km relatívne? Volwaardig!
- 2024-10-23 - Hyundai je enormný
- 2024-10-23 - Antigua Plaza Alhambra (7N): Familienempfang Espanha
- 2024-10-23 - Audi RS 4 B5: Ein Klassiker der Extraklasse: Erster Schritt
- 2024-10-22 - Luxusná brugga: Audi A8 (D4)
- 2024-10-22 - Dacia oficiálne priniesla hlavné SUV do mercado
- 2024-10-22 - De Alfa Romeo Junior também estreou com Parisban em Szófiában
- 2024-10-21 - Aký je Mercedes E500?
- 2024-10-21 - 100 000 km s BMW alebo M3-Mal: Je vaša éra ideálna? (FOLYTATOTT TESZT)
- 2024-10-20 - Mercedes CLK 63 AMG Série Negra: Gebrauchtwagen
- 2024-10-20 - Nový Land Cruiser pre rok 2024 je tu
- 2024-03-02 - Stierače - Sú určené na výmenu? Typy a ako vybrať?
- 2024-01-20 - Brzdové platničky - Aplikácie, druhy, opravy a otázky