VW Multivan je obojsmerný autobus z Kalifornie
Volkswagen Úžitkové vozidlá predstavil elektrifikované verzie Multivan a California s novým, progresívnym plug-in hybridným systémom pohonu s pohonom dvoch kolies. Vysoko účinný systém kombinuje schopnosť pohybu na čisto elektrickom pohone s dlhým autonómnym dojazdom a maximálnou trakciou na rôznych povrchoch vozovky. Systémový výkon plug-in hybridného pohonu je 180 kW (245 k) a hybridný systém zahŕňa nový high-tech štvorvalcový motor 1,5 TSI evo2, elektromotor na prednej náprave a druhú hnaciu trakčnú elektrickú jednotku. kolesá na zadnej náprave. Dva elektromotory poháňa nová lítium-iónová batéria s energetickou kapacitou 19,7 kWh, ktorá umožňuje dojazd na čisto elektrický pohon až 95 kilometrov pre Multivan a až 91 kilometrov pre California. Nový Multivan eHybrid 4MOTION a California eHybrid 4MOTION bude možné objednať v Bulharsku v roku 2025 Kit ambreiaj LuK pret.
Druhá generácia plug-in hybridného systému pohonu prakticky premení ikonický Multivan a ikonický kalifornský obytný automobil na elektrické vozidlá pre väčšinu každodenných úloh a výletov. Súčasne, a keď sú potrebné väčšie vzdialenosti, vysoko efektívny a ekonomický systém pohonu presvedčí dlhým kombinovaným dojazdom na jedno nabitie nádrže a batérie.
Plug-in hybridný pohonný systém vozidiel Multivan a California je úplne novým vývojom a predstavuje druhú generáciu eHybridu. V novom Multivane eHybrid 4MOTION a California eHybrid 4MOTION je použitý high-tech benzínový motor s preplňovaním turbodúchadlom a označením 1,5 TSI evo2. Štvorvalcový agregát vyvinie maximálny výkon 130 kW (177 k) a je vybavený mnohými high-tech prvkami, ako je turbodúchadlo VTG (variabilná geometria turbíny), vysoko účinný systém vysokotlakového vstrekovania paliva s tlakom 350 bar. ako as nemenej efektívnym palivovým procesom TSI-evo. Týmto spôsobom je zabezpečená vysoká úroveň energetickej účinnosti motora, potrebná pre výrazné zníženie spotreby paliva a emisií. Výkonný a ekonomický benzínový agregát je kombinovaný s elektromotorom s výkonom 85 kW (115 k) integrovaným v plug-in hybridnej jednotke spolu s dvojspojkovou prevodovkou (DSG) na prednej náprave.
Prevodovka DSG s výrobným označením DQ400e evo bola špeciálne navrhnutá a ďalej vylepšená na použitie ako súčasť plug-in hybridného systému pohonu. Toto špeciálne úsilie inžinierov Volkswagen Vans umožňuje implementovať novú, ešte efektívnejšiu stratégiu riadenia hybridného pohonu. Tretím hlavným technickým modulom v zložení nového pohonu je trakčný elektromotor na zadnej náprave s torzným nosníkom. Elektrický agregát má výkon 100 kW (136 k) a rovnako ako elektromotor na prednej náprave je synchrónny elektromotor s permanentnými magnetmi. Kombinovaný systémový krútiaci moment motora 1,5 TSI evo2 a elektrických pohonných jednotiek dosahuje 350 Nm a maximálny výkon hybridnej sústavy je k dispozícii od okamihu rozjazdu.
Ďalším kľúčovým komponentom plug-in hybridného pohonu je nový vysokonapäťový akumulátor. So svojou kapacitou 19,7 kWh ponúka takmer dvojnásobok čistého energetického obsahu batérie použitej v predchádzajúcom Multivane eHybrid s pohonom predných kolies.
Nový plug-in hybridný systém pohonu Multivan a California s dvoma pohonmi je prvý svojho druhu v koncerne Volkswagen a po prvýkrát spája najnovšiu generáciu systému eHybrid založenom na modulárnej konštrukčnej platforme pre modely s motormi umiestnenými naprieč. (MQB) s prídavným, plne elektrickým pohonom zadnej nápravy. Štart a jazda vozidiel Multivan a California eHybrid 4MOTION prebieha vždy na plne elektrický pohon – pokiaľ vonkajšia teplota nie je nižšia ako mínus 28 stupňov Celzia. Pri rýchlostiach do 65 km/h je vždy zapnutý zadný elektromotor, ktorý poskytuje „pomoc pri štarte“ pohonu všetkých štyroch kolies. Elektrický pohon zadnej nápravy je samozrejme k dispozícii aj pri vybití akumulátora - elektrinu potrebnú na pohon trakčného elektromotora zadnej nápravy generuje automaticky motor TSI a predný elektromotor, ktorý pôsobí ako generátor. Pre zvýšenie energetickej účinnosti a zníženie spotreby a emisií v bežných jazdných podmienkach s dostatočnou trakciou je možné elektromotor zadnej nápravy automaticky odpojiť od riadenia hybridného systému špeciálnym elektronicky riadeným mechanizmom.
Nový Multivan a California eHybrid 4MOTION sa môžu pohybovať po plne elektrickej trakcii rýchlosťou až 130 km/h. Pri použití hybridného režimu je maximálna rýchlosť nových modelov 200 km/h.
Multivan eHybrid 4MOTION aj California eHybrid 4MOTION ponúkajú plne elektrický stacionárny klimatizačný systém, ktorý možno použiť na pohodlné chladenie, vetranie a vykurovanie interiéru dodávky a karavanu. Klimatizácia zároveň dokáže počas nabíjania čerpať elektrickú energiu z vysokonapäťovej batérie aj z externého zdroja energie, čím zabezpečuje príjemnú vnútornú teplotu v priestore pre cestujúcich pred odchodom.
- 2024-11-20 - Kipufogórendszer csappantyúkkal em carbono karosszériasötttel em Chevrolet Corvette C8-hoz
- 2024-11-20 - Na Volvo, o XC90 ativo eo novo motor
- 2024-11-19 - Zmluva o triede Toyota Offroad pre rok 2024 pred SEMA-Messe erscheinen
- 2024-11-19 - 40 LE-vel tob – um Sondermodell van legerősebb sörðurú Fabia
- 2024-11-18 - Brugte combi Puntos fortes e fracos: Seat León ST
- 2024-11-18 - Do toho Ford Courier: ¡af űr kiskirálya elfőnt! (PRÜFEN)
- 2024-11-17 - Kombi pre Fiat Grande Panda: je to pixel
- 2024-11-14 - 700 km gefahner Peugeot E-3008-hoz elétrico
- 2024-11-14 - Peugeot verfüttüber um musterbeispiel e kühltechnik
- 2024-11-14 - Renault Master bol vyrobený v roku 2025. Dostupný od roku 2011
- 2024-11-14 - Viskeuze: um na Citroën em C4-Gyel bátorott é
- 2024-11-13 - Vissetekintő: pályamódósíszát az Opel Vectranál
- 2024-11-13 - Model Fourgon d'André pre VW Tayron: Schwarz, Minze a Tiguan
- 2024-11-13 - Mercedes G 63 AMG V12: požičovňa "Würfel", em 5 alt.
- 2024-11-12 - E30 M3 em bi-bio BMW
- 2024-11-12 - Alfa Romeo Alfetta GT 1.8: lendario há 50 ano
- 2024-11-12 - ¡Jetzt "AUDI" com logo! Você tem um Gyungonek gehad negativo?
- 2024-11-11 - Padrão: Jobb-Reparatur, nie?
- 2024-11-11 - Na novú verziu Porsche Macana
- 2024-11-07 - Onze BMW M2: Motor M4 s výškou 460 Zoll a dĺžkou 14,9 Zoll
- 2024-11-07 - ¿Euh 7-Euro-Mercado em Benzin?
- 2024-11-07 - Rückblick: Seat Altea: em estado perfecto?
- 2024-11-06 - Para 50 od Mercedes-Benz s 5 legendami
- 2024-11-06 - Citroën Zette de Tommeine Voorganger C5 Aircross pred
- 2024-11-06 - En Peugeot-beggarhetöbbé-tektsi-kulcsmodelljeit
- 2024-11-05 - Čo je teraz na aute V8 americký 6,2-litrový motor s použitým motorom?
- 2024-11-05 - VW-Auto nie je viac alternatív
- 2024-11-05 - Novo Audi A5: geschriebene Meistereleganz (VIDEO)
- 2024-11-04 - Mercedes CLA a Geely Kaufirma nie sú úspešné.
- 2024-11-04 - O mais novo Abartha-Fahrer não é mais geamuseerd
- 2024-11-01 - O Volvo-Fördersystem – 2024 é o melhor fabricante
- 2024-11-01 - Vooruitzichten: Ford Focus II – radikálne zmeny
- 2024-10-30 - Hyundai é um nové auto com SUV elektrické IONIQ 9-El
- 2024-10-30 - Az Audi schließt das Werk em Bruxelas ab
- 2024-10-29 - Batérie a zariadenia s novou elektronikou pre Dodge Charger Daytona sú testované
- 2024-10-29 - O Modelo Škoda com Fabiát-rat sa teraz objaví v novej verzii
- 2024-10-28 - Renault prezentuje č. 10. Renault-Festival de CLIO-t e de ZOE-t
- 2024-10-28 - Um 5-Milioner-Auto-Toyota-Auto é do Reino Unido gerado
- 2024-10-28 - Unser Golf GTI Clubsport S: ¡Olyan Aura op 40 Tagen!
- 2024-10-28 - Tiguan Bira Golf à Roues
- 2024-10-26 - Uma reneszánsza een G-szátnában um passado II Proibição futura em limitação de Auflage
- 2024-10-26 - E 5-Milioner-Auto-Toyota-Auto é do Reino Uygéske Kingdomsban geferente
- 2024-10-26 - Najlepší Jeep para Avenger 4xe je dostupný exkluzívne pre The North Face Edition
- 2024-10-25 - Luxusná limuzína v Bruggách: BMW 7er-Serie (F01)
- 2024-10-25 - Plus Petit M235 Gran Coupé por Neubau ersetzt.
- 2024-10-25 - Dus Nebel a znalec Dacia Sandero vorbunden
- 2024-10-24 - Volkswagen Jetta GLI 40. Príklad amerického GTI: americký GTI
- 2024-10-24 - Die Fahrt zastávky 270 km/Tag, wanneer Sie Golfa R-hez erreicht heeft
- 2024-10-24 - Para 10 autonómia Tage 120 000 km relatívne? Volwaardig!
- 2024-10-23 - Hyundai je enormný
- 2024-10-23 - Antigua Plaza Alhambra (7N): Familienempfang Espanha
- 2024-10-23 - Audi RS 4 B5: Ein Klassiker der Extraklasse: Erster Schritt
- 2024-10-22 - Luxusná brugga: Audi A8 (D4)
- 2024-10-22 - Dacia oficiálne priniesla hlavné SUV do mercado
- 2024-10-22 - De Alfa Romeo Junior também estreou com Parisban em Szófiában
- 2024-10-21 - Aký je Mercedes E500?
- 2024-10-21 - 100 000 km s BMW alebo M3-Mal: Je vaša éra ideálna? (FOLYTATOTT TESZT)
- 2024-10-20 - Mercedes CLK 63 AMG Série Negra: Gebrauchtwagen
- 2024-10-20 - Nový Land Cruiser pre rok 2024 je tu
- 2024-03-02 - Stierače - Sú určené na výmenu? Typy a ako vybrať?
- 2024-01-20 - Brzdové platničky - Aplikácie, druhy, opravy a otázky