Unser Golf GTI Clubsport S: ¡Olyan Aura op 40 Tagen!
TAK TO NIKDY NEBOLO: Režim Northern Arc v Golfe GTI! Je štandardom pre Clubsport S. A tak by to malo byť, pretože toto sa má stať doteraz najrýchlejším sériovým Golfom. VW na tento účel znížil hranicu 400 exemplárov zberateľského modelu na to najnutnejšie. Len výkonu nemôže byť nikdy dosť - na dvojlitrový motor S je 310 koní a maximálny krútiaci moment 380 Nm. Overboot? Nie, plný výkon je vždy k dispozícii! Ďalšie prírastky k jubilejnému Golfu: pohon predných kolies, manuálna 6-stupňová prevodovka a kompletne vylepšené odpruženie. Zadné sedadlo? Vypadne! Klimatizácia? Dostupné len na vyžiadanie piese online auto.
GTI Clubsport S chce hrať na pretekárskej dráhe. Na severnom oblúku Nürburgringu zaujme predovšetkým optimalizované odpruženie. Aspoň taký je dojem zo sedadla spolujazdca vedľa vodiča. Závodný jazdec Benjamin Leuchter využíva celú šírku trate, stúpa na „obrubníky“ a stláča plyn čo najdlhšie. Žiadny výtlak, žiadne „zlomy“ na tlmičoch. Môže za to nový predný pomocný rám (vyrobený z hliníka namiesto ocele), zmenená konvergencia a prepracovaná kinematika prednej nápravy. A aký je efekt sériového režimu pre severný oblúk Nürburgringu? Umožňuje individuálne nastavenie jazdného profilu. Pri ňom sú všetky parametre nastavené na Race, len pruženie (DDC je štandardom) je v komfortnom režime. Výhoda: vlny na chodníku a na Severnom oblúku také vlny nie sú - sú jednoducho filtrované. Vizuálne najvýkonnejší sériový Golf GTI nevyzerá ako chuligán. Od Clubsportu sa líši výkonom 290 koní. len v niektorých detailoch. Najcharakteristickejší je nápis na zadnej strane.
Nový model je dostupný iba s 3 dverami. Ale deti musia aj tak zostať doma, pretože na udržanie nízkej hmotnosti tu nie je žiadne zadné sedadlo – a S je asi o 30 kg ľahší ako bežný Clubsport. Prečo však VW vytvoril Clubsport S? Prirodzene – kvôli okrúhlemu výročiu. Ale aj kvôli konkurenčnej Honde Civic Type R. Objazd polárneho kruhu trvá 7:50,63 minúty, nový Super GTI potrebuje 7:49,21 minúty. získal právo jazdiť po Severnom oblúku. A boli sme prekvapení: strata trakcie? Nič také neexistuje! Prispievajú k tomu aj semi-slicky Michelin Pilot Sport Cup 2 na prednej náprave. K nedotáčavosti dochádza len pri veľmi ťažkej pravej nohe, s novým Super Golfom celkom dobré časy dosahujú aj amatéri. Ale ochranný oblúk a 6-bodové bezpečnostné pásy boli nainštalované iba na rekordné kolá, sériový model nebude takto vybavený Suport motor Vaico.
Technické údaje:
VW Golf GTI Clubsport S
Motor 4 valce, turbo, vpredu priečny • Zdvihový objem 1984 ccm • Výkon 228 kW (310 k) • Max. krútiaci moment 380 Nm pri 1700 ot./min. • Najvyššia rýchlosť 250 km/h • 0–100 km/h za 5,8 s • Pohon predných kolies/6-stupňová prevodovka • Objem nádrže 50 l • L/Š/V 4268/1799/ 1442 mm • Objem kufra 1270 l (alebo viac, keďže nie je zadné sedadlo) • Pohotovostná hmotnosť 1360 kg • Spotreba EU-Mix 7,4 l А98Н/100 km • Emisie CO2 172 g/km • Cena cca.
80 000 BGN
Záver:
ÁNO JE RÝCHLY! Clubsport S je ale aj zberateľský model, limitovaný na 400 exemplárov. Je drahší ako Clubsport s výkonom 290 koní. s približne 7 000 BGN – ale je to oveľa presnejšie!
- 2024-11-20 - Kipufogórendszer csappantyúkkal em carbono karosszériasötttel em Chevrolet Corvette C8-hoz
- 2024-11-20 - Na Volvo, o XC90 ativo eo novo motor
- 2024-11-19 - Zmluva o triede Toyota Offroad pre rok 2024 pred SEMA-Messe erscheinen
- 2024-11-19 - 40 LE-vel tob – um Sondermodell van legerősebb sörðurú Fabia
- 2024-11-18 - Brugte combi Puntos fortes e fracos: Seat León ST
- 2024-11-18 - Do toho Ford Courier: ¡af űr kiskirálya elfőnt! (PRÜFEN)
- 2024-11-17 - Kombi pre Fiat Grande Panda: je to pixel
- 2024-11-14 - 700 km gefahner Peugeot E-3008-hoz elétrico
- 2024-11-14 - Peugeot verfüttüber um musterbeispiel e kühltechnik
- 2024-11-14 - Renault Master bol vyrobený v roku 2025. Dostupný od roku 2011
- 2024-11-14 - Viskeuze: um na Citroën em C4-Gyel bátorott é
- 2024-11-13 - Vissetekintő: pályamódósíszát az Opel Vectranál
- 2024-11-13 - Model Fourgon d'André pre VW Tayron: Schwarz, Minze a Tiguan
- 2024-11-13 - Mercedes G 63 AMG V12: požičovňa "Würfel", em 5 alt.
- 2024-11-12 - E30 M3 em bi-bio BMW
- 2024-11-12 - Alfa Romeo Alfetta GT 1.8: lendario há 50 ano
- 2024-11-12 - ¡Jetzt "AUDI" com logo! Você tem um Gyungonek gehad negativo?
- 2024-11-11 - VW Multivan je obojsmerný autobus z Kalifornie
- 2024-11-11 - Padrão: Jobb-Reparatur, nie?
- 2024-11-11 - Na novú verziu Porsche Macana
- 2024-11-07 - Onze BMW M2: Motor M4 s výškou 460 Zoll a dĺžkou 14,9 Zoll
- 2024-11-07 - ¿Euh 7-Euro-Mercado em Benzin?
- 2024-11-07 - Rückblick: Seat Altea: em estado perfecto?
- 2024-11-06 - Para 50 od Mercedes-Benz s 5 legendami
- 2024-11-06 - Citroën Zette de Tommeine Voorganger C5 Aircross pred
- 2024-11-06 - En Peugeot-beggarhetöbbé-tektsi-kulcsmodelljeit
- 2024-11-05 - Čo je teraz na aute V8 americký 6,2-litrový motor s použitým motorom?
- 2024-11-05 - VW-Auto nie je viac alternatív
- 2024-11-05 - Novo Audi A5: geschriebene Meistereleganz (VIDEO)
- 2024-11-04 - Mercedes CLA a Geely Kaufirma nie sú úspešné.
- 2024-11-04 - O mais novo Abartha-Fahrer não é mais geamuseerd
- 2024-11-01 - O Volvo-Fördersystem – 2024 é o melhor fabricante
- 2024-11-01 - Vooruitzichten: Ford Focus II – radikálne zmeny
- 2024-10-30 - Hyundai é um nové auto com SUV elektrické IONIQ 9-El
- 2024-10-30 - Az Audi schließt das Werk em Bruxelas ab
- 2024-10-29 - Batérie a zariadenia s novou elektronikou pre Dodge Charger Daytona sú testované
- 2024-10-29 - O Modelo Škoda com Fabiát-rat sa teraz objaví v novej verzii
- 2024-10-28 - Renault prezentuje č. 10. Renault-Festival de CLIO-t e de ZOE-t
- 2024-10-28 - Um 5-Milioner-Auto-Toyota-Auto é do Reino Unido gerado
- 2024-10-28 - Tiguan Bira Golf à Roues
- 2024-10-26 - Uma reneszánsza een G-szátnában um passado II Proibição futura em limitação de Auflage
- 2024-10-26 - E 5-Milioner-Auto-Toyota-Auto é do Reino Uygéske Kingdomsban geferente
- 2024-10-26 - Najlepší Jeep para Avenger 4xe je dostupný exkluzívne pre The North Face Edition
- 2024-10-25 - Luxusná limuzína v Bruggách: BMW 7er-Serie (F01)
- 2024-10-25 - Plus Petit M235 Gran Coupé por Neubau ersetzt.
- 2024-10-25 - Dus Nebel a znalec Dacia Sandero vorbunden
- 2024-10-24 - Volkswagen Jetta GLI 40. Príklad amerického GTI: americký GTI
- 2024-10-24 - Die Fahrt zastávky 270 km/Tag, wanneer Sie Golfa R-hez erreicht heeft
- 2024-10-24 - Para 10 autonómia Tage 120 000 km relatívne? Volwaardig!
- 2024-10-23 - Hyundai je enormný
- 2024-10-23 - Antigua Plaza Alhambra (7N): Familienempfang Espanha
- 2024-10-23 - Audi RS 4 B5: Ein Klassiker der Extraklasse: Erster Schritt
- 2024-10-22 - Luxusná brugga: Audi A8 (D4)
- 2024-10-22 - Dacia oficiálne priniesla hlavné SUV do mercado
- 2024-10-22 - De Alfa Romeo Junior também estreou com Parisban em Szófiában
- 2024-10-21 - Aký je Mercedes E500?
- 2024-10-21 - 100 000 km s BMW alebo M3-Mal: Je vaša éra ideálna? (FOLYTATOTT TESZT)
- 2024-10-20 - Mercedes CLK 63 AMG Série Negra: Gebrauchtwagen
- 2024-10-20 - Nový Land Cruiser pre rok 2024 je tu
- 2024-03-02 - Stierače - Sú určené na výmenu? Typy a ako vybrať?
- 2024-01-20 - Brzdové platničky - Aplikácie, druhy, opravy a otázky