Čo je teraz na aute V8 americký 6,2-litrový motor s použitým motorom?

Hľadáte ojazdenú Corvette C6 s manuálnou prevodovkou: sprievodca nákupo Bobina aprindere Ngk.

Čo je teraz na aute V8 americký 6,2-litrový motor s použitým motorom?

Corvette, to treba zažiť, treba chcieť. Kto sa nedokáže aspoň trochu stotožniť s americkým spôsobom života, nikdy nepochopí lákadlá amerických V8. Príbeh tohto tipu na nákup ojazdeného auta? Milujem americké autá a už dlho som nejazdil na C6.

Začal som teda hľadať nevyladenú C6 vo svojom okolí. Nie je to také jednoduché, ak to má byť kupé s manuálnym radením. Len automatické prevodovky sú pre mňa nudné a nikto nepotrebuje kabriolet, aj keď strecha kupé sa dá odňať a zložiť do kufra. Subjektívny názor, samozrejme. Nie je teda divu, že kabriolety sú na príslušných burzách ojazdených áut bežne dostupné o niekoľko tisíc lacnejšie.

Ďalšia C6 s manuálnou prevodovkou je dve hodiny cesty od môjho domu. Našťastie nás predajca Hielscher hneď pozval na testovaciu jazdu. To, čo nás však čaká, nás necháva bez slov. V suteréne má americký automobilový špecialista tucet Camaros, Challengerov a C8 Vettes, 675 McLaren, rôzne AMG GT, Cayman GT4 a ako vrchol Senna. Áno, Senna ako Aerton. S plne karbónovou karosériou – za tri milióny BGN.

Corvette C6 z roku 2010

Zameriavame sa však na našu tému: Corvette C6. Len jeden sedí na dne chodby, v nenápadnej bielej, zrejme so štandardným čalúnením. Aspoň dovtedy, kým predajca Thomas Lehrer nenaštartuje 6,2-litrový motor. "To znie prekvapivo zle," počujem, ako si myslím. A áno, výfukový systém bol prerobený. Ale je registrovaný a stopercentne stojí za príplatok. Sakra, to auto znie strašne dobre! Ak by som mal 85 000 BGN rezervu, rozmýšľal by som o tom.

Predajca si za tento príklad, ktorý má najazdených 93 500 kilometrov, pýta 85 000 BGN. Ceny kupé začínajú pod 60 000 BGN, ale väčšina z nich je buď vyladená, alebo má šesťciferný počet najazdených kilometrov – niekedy oboje. Tento príklad z konca roku 2010 funguje naozaj dobre. Podvozok, riadenie a radenie - všetko je ako nové, sedadlo vodiča je trochu poškriabané, ale nič vážne. V kabíne je samozrejme koža s karbónovým obložením a sedadlá sú pohodlné.

Prvá vec: stiahneme strechu. Nie preto, že by som na svojich 1,96 metra nemal miesto. Nie, jednoducho preto, že fotograf z kokpitu nebude môcť urobiť lepšie snímky. A áno, aj 33 stupňov v tento júlový pondelok láka jazdiť so stiahnutou strechou. Našťastie pri tomto kupé máme obe možnosti. Ak svieti slnko, necháme si ho zohriať na tvári, ak nie, užívame si 634 litrovú batožinu. Jeho každodenná vhodnosť v kombinácii so super športovým duchom bola vždy najväčším tromfom Corvetty. Na 100 km/h zrýchli za 4,4 sekundy a dosahuje maximálnu rýchlosť 306 km/h. Čo sa týka pruženia, vždy je úžasné, ako dokáže C6 so svojimi listovými pružinami konkurovať moderným pruženiam európskej konkurencie. Nedostatky si všimneme len na dlhých nerovnostiach.

a.btn-hero:hover {box-shadow: grey 5px 5px;}

Hrajte o elektrický skúter alebo poukážku na palivo v hodnote 100 BGN.

V podstate bezproblémové a relatívne lacné

Technicky sa C6 považuje za robustný – približne 30 percent dielov bolo identických s dielmi C5, keď sa model zmenil. Od roku 2006 je k dispozícii oveľa vyspelejší šesťstupňový automat a od roku 2008 má LS3 6,2-litrový motor s výkonom 436 k. Zatiaľ čo platforma bola modernizovaná s modelom C5, model C6 dostal podstatne viac technológií – ktoré sa môžu v priebehu rokov pokaziť. Medzi prvými kandidátmi sú mäkké zatváranie dverí batožinového priestoru alebo elektronické otváranie dverí. Princíp transaxle usporiadania prevodovky môže tiež viesť k drahým škodám, ak sú potrebné opravy. Vyvážené rozloženie hmotnosti prichádza za cenu väčšej údržby.

Ponuky C6 začínajú na približne 50 000 BGN, so šťastím môžete získať súkromné auto pod 60 000 BGN. Ak chcete hrať na istotu, hľadajte nevyladené auto od renomovaného predajcu.

Autodiely AutoPower
Autodiely AutoPower

Corvette, to treba zažiť, treba chcieť

Začal som teda hľadať nevyladenú C6 vo svojom okolí