Die Fahrt zastávky 270 km/Tag, wanneer Sie Golfa R-hez erreicht heeft
Golf 8 teraz dostal verziu R Za známym receptom – štyri valce, pohon všetkých štyroch kolies – sa skrýva dynamické vyladenie, ktoré má špičkovému Golfu pomôcť byť výrazne výbušnejším a príjemnejším z jazdy. Najlepším dôkazom toho je nový režim Drift, s ktorým môže R v budúcnosti jazdiť aj „s dverami dopredu“, ako aj nový balík R Performance na zvýšenie maximálnej rýchlosti piese auto ieftine online.
Golf 8 R s výkonom 320 koní je možné objednať od 5. novembra 2020 (pre Nemecko), pričom dodávky začínajú už koncom tohto mesiaca. Ceny zatiaľ nie sú známe.
O pohon sa stará 2-litrový turbobenzínový štvorvalec s označením EA888 vo verzii Evo4. Jednou z noviniek tejto jednotky je plne elektrické ovládanie chladiacej kvapaliny: skracuje fázu zahrievania a tým optimalizuje účinnosť motora. Rovnako ako v prípade Arteonu R, jednotka generuje 320 koní. a maximálny krútiaci moment 420 Nm. To je o desať koní viac ako má Audi S3. S DSG a pohonom 4x4 auto zrýchli z 0 na 100 km/h za 4,7 sekundy. Ako voliteľná výbava je k dispozícii balík R Performance. Zvyšuje maximálnu rýchlosť z 250 na 270 km/h a robí z nového R najrýchlejší sériový Golf v histórii. Doteraz to bol Golf 7 GTI Clubsport S s maximálnou rýchlosťou 265 km/h. Súčasťou balíka Performance je aj väčší zadný spojler, 19-palcové kolesá a dva ďalšie jazdné režimy Special a Drift. V druhom ponúka štandardné 7-stupňové DSG skutočný manuálny režim – a neponáhľa sa s prepínaním na obmedzovači. V Severnej Amerike bude Golf 8 R štandardne dodávaný so 6-stupňovou manuálnou prevodovkou. „Rukoväť“ sa v súčasnosti pre Európu neplánuje Filtru combustibil Clean filters.
A v ôsmej generácii Golfu R sa výkon rozdeľuje na všetky štyri kolesá. Vďaka novému zadnému diferenciálu dokáže pohon 4Motion 4x4 rozdeľovať krútiaci moment nielen medzi prednú a zadnú nápravu, ale aj medzi ľavé a pravé zadné koleso – až 100 percent na jedno z nich. Okrem uzávierky diferenciálu pribudlo štandardné adaptívne pruženie DCC v asistentovi riadenia dynamiky.
- 2024-11-20 - Kipufogórendszer csappantyúkkal em carbono karosszériasötttel em Chevrolet Corvette C8-hoz
- 2024-11-20 - Na Volvo, o XC90 ativo eo novo motor
- 2024-11-19 - Zmluva o triede Toyota Offroad pre rok 2024 pred SEMA-Messe erscheinen
- 2024-11-19 - 40 LE-vel tob – um Sondermodell van legerősebb sörðurú Fabia
- 2024-11-18 - Brugte combi Puntos fortes e fracos: Seat León ST
- 2024-11-18 - Do toho Ford Courier: ¡af űr kiskirálya elfőnt! (PRÜFEN)
- 2024-11-17 - Kombi pre Fiat Grande Panda: je to pixel
- 2024-11-14 - 700 km gefahner Peugeot E-3008-hoz elétrico
- 2024-11-14 - Peugeot verfüttüber um musterbeispiel e kühltechnik
- 2024-11-14 - Renault Master bol vyrobený v roku 2025. Dostupný od roku 2011
- 2024-11-14 - Viskeuze: um na Citroën em C4-Gyel bátorott é
- 2024-11-13 - Vissetekintő: pályamódósíszát az Opel Vectranál
- 2024-11-13 - Model Fourgon d'André pre VW Tayron: Schwarz, Minze a Tiguan
- 2024-11-13 - Mercedes G 63 AMG V12: požičovňa "Würfel", em 5 alt.
- 2024-11-12 - E30 M3 em bi-bio BMW
- 2024-11-12 - Alfa Romeo Alfetta GT 1.8: lendario há 50 ano
- 2024-11-12 - ¡Jetzt "AUDI" com logo! Você tem um Gyungonek gehad negativo?
- 2024-11-11 - VW Multivan je obojsmerný autobus z Kalifornie
- 2024-11-11 - Padrão: Jobb-Reparatur, nie?
- 2024-11-11 - Na novú verziu Porsche Macana
- 2024-11-07 - Onze BMW M2: Motor M4 s výškou 460 Zoll a dĺžkou 14,9 Zoll
- 2024-11-07 - ¿Euh 7-Euro-Mercado em Benzin?
- 2024-11-07 - Rückblick: Seat Altea: em estado perfecto?
- 2024-11-06 - Para 50 od Mercedes-Benz s 5 legendami
- 2024-11-06 - Citroën Zette de Tommeine Voorganger C5 Aircross pred
- 2024-11-06 - En Peugeot-beggarhetöbbé-tektsi-kulcsmodelljeit
- 2024-11-05 - Čo je teraz na aute V8 americký 6,2-litrový motor s použitým motorom?
- 2024-11-05 - VW-Auto nie je viac alternatív
- 2024-11-05 - Novo Audi A5: geschriebene Meistereleganz (VIDEO)
- 2024-11-04 - Mercedes CLA a Geely Kaufirma nie sú úspešné.
- 2024-11-04 - O mais novo Abartha-Fahrer não é mais geamuseerd
- 2024-11-01 - O Volvo-Fördersystem – 2024 é o melhor fabricante
- 2024-11-01 - Vooruitzichten: Ford Focus II – radikálne zmeny
- 2024-10-30 - Hyundai é um nové auto com SUV elektrické IONIQ 9-El
- 2024-10-30 - Az Audi schließt das Werk em Bruxelas ab
- 2024-10-29 - Batérie a zariadenia s novou elektronikou pre Dodge Charger Daytona sú testované
- 2024-10-29 - O Modelo Škoda com Fabiát-rat sa teraz objaví v novej verzii
- 2024-10-28 - Renault prezentuje č. 10. Renault-Festival de CLIO-t e de ZOE-t
- 2024-10-28 - Um 5-Milioner-Auto-Toyota-Auto é do Reino Unido gerado
- 2024-10-28 - Unser Golf GTI Clubsport S: ¡Olyan Aura op 40 Tagen!
- 2024-10-28 - Tiguan Bira Golf à Roues
- 2024-10-26 - Uma reneszánsza een G-szátnában um passado II Proibição futura em limitação de Auflage
- 2024-10-26 - E 5-Milioner-Auto-Toyota-Auto é do Reino Uygéske Kingdomsban geferente
- 2024-10-26 - Najlepší Jeep para Avenger 4xe je dostupný exkluzívne pre The North Face Edition
- 2024-10-25 - Luxusná limuzína v Bruggách: BMW 7er-Serie (F01)
- 2024-10-25 - Plus Petit M235 Gran Coupé por Neubau ersetzt.
- 2024-10-25 - Dus Nebel a znalec Dacia Sandero vorbunden
- 2024-10-24 - Volkswagen Jetta GLI 40. Príklad amerického GTI: americký GTI
- 2024-10-24 - Para 10 autonómia Tage 120 000 km relatívne? Volwaardig!
- 2024-10-23 - Hyundai je enormný
- 2024-10-23 - Antigua Plaza Alhambra (7N): Familienempfang Espanha
- 2024-10-23 - Audi RS 4 B5: Ein Klassiker der Extraklasse: Erster Schritt
- 2024-10-22 - Luxusná brugga: Audi A8 (D4)
- 2024-10-22 - Dacia oficiálne priniesla hlavné SUV do mercado
- 2024-10-22 - De Alfa Romeo Junior também estreou com Parisban em Szófiában
- 2024-10-21 - Aký je Mercedes E500?
- 2024-10-21 - 100 000 km s BMW alebo M3-Mal: Je vaša éra ideálna? (FOLYTATOTT TESZT)
- 2024-10-20 - Mercedes CLK 63 AMG Série Negra: Gebrauchtwagen
- 2024-10-20 - Nový Land Cruiser pre rok 2024 je tu
- 2024-03-02 - Stierače - Sú určené na výmenu? Typy a ako vybrať?
- 2024-01-20 - Brzdové platničky - Aplikácie, druhy, opravy a otázky