Najlepší Jeep para Avenger 4xe je dostupný exkluzívne pre The North Face Edition
Objednávky v Európe na veľmi očakávaný Jeep® Avenger 4xe a jeho exkluzívnu edíciu The North Face Edition sú teraz otvorené. Tieto najnovšie prírastky v rade Jeep, ktoré stavajú na obrovskom úspechu modelu Avenger od jeho debutu, demonštrujú odhodlanie značky ponúkať pocit slobody, ktorý nemá obdoby. Táto nová kapitola v portfóliu značky Jeep, vytvorená pre moderného dobrodruha, predstavuje významný skok vpred v stratégii elektrifikácie značky pri zachovaní legendárnych štandardov schopností značky Jeep piese online auto.
Jeep Avenger 4xe, ktorý vychádza z úspechu modelu, sa má stať novým meradlom v segmente B-SUV, ktorý ponúka exkluzívny dizajn, prémiový výkon a stelesňuje bohaté dedičstvo značky Jeep v oblasti pohonu všetkých kolies. Avenger 4xe sa chystá vstúpiť do histórie Jeepu s dvoma ikonickými úpravami – Upland a exkluzívnou sériou The North Face Edition. Tento model predstavuje významný skok vpred v legendárnych schopnostiach Jeepu. Obe verzie sú vybavené inovatívnym pohonným ústrojenstvom, ktoré nastavuje nový štandard pre ľahký dizajn a pôžitok z jazdy, pričom plynule spája výkon v teréne s udržateľnou mobilitou.
Inovatívna hnacia sústava Jeep Avenger 4xe hladko spája hybridnú účinnosť so špičkovou technológiou AWD. Jeho jadrom je 48V hybridný systém s výkonným 1,2-litrovým turbomotorom, ktorý generuje 136 k, spojený s dvoma 21 kW elektromotormi umiestnenými vpredu a vzadu. Táto konfigurácia poskytuje pohon všetkých kolies a je spojená so 6-stupňovou dvojspojkovou automatickou prevodovkou, čo umožňuje vozidlu jazdiť v čisto elektrickom režime pri nízkych rýchlostiach Bec cu incendescenta far Valeo.
Toto nastavenie poskytuje špičkový výkon, pričom Avenger 4xe dosahuje maximálny výkon 136 koní. a maximálna rýchlosť 194 km/h (o 10 km/h rýchlejšia ako verzia e-Hybrid). Z 0 na 100 km/h zrýchli za 9,5 sekundy. Pohon 4xe vyniká ako najvýkonnejší v hybridnej zostave Avenger a ponúka 36 koní. a o 25 Nm vyšší krútiaci moment ako e-Hybrid FWD, čo má za následok rýchlejšiu akceleráciu a vyššiu maximálnu rýchlosť pri zachovaní len mierneho zvýšenia emisií CO2. Táto rovnováha výkonu a šetrnosti k životnému prostrediu je charakteristickým znakom záväzku Jeepu k udržateľnosti, ktorý umožňuje vodičom vychutnať si pôsobivý výkon bez obetovania zodpovednosti za životné prostredie.
Okrem surovej sily sú schopnosti Avenger 4xe ešte vylepšené jeho vynikajúcim výkonom v teréne. Môže sa pochváliť vylepšenými terénnymi uhlami, svetlou výškou o 10 mm navyše a hĺbkou brodivosti až 400 mm, vďaka čomu je pevnejší a flexibilnejší ako model s predným náhonom. Príležitosť
pre pohon všetkých štyroch kolies ponúka vynikajúcu trakciu v rôznych terénoch, vďaka čomu je Avenger 4xe pripravený na akékoľvek dobrodružstvo.
Jeep Avenger 4xe je navrhnutý tak, aby ľahko a s istotou zdolal širokú škálu terénov vďaka svojim serióznym funkciám a pokročilým technológiám. Štandardné pneumatiky M+S poskytujú spoľahlivú trakciu v rôznych poveternostných podmienkach, zatiaľ čo voliteľné pneumatiky All Terrain 3PMSF sú k dispozícii pre tých, ktorí hľadajú lepšiu trakciu na náročnejších povrchoch.
Avenger 4xe sa môže pochváliť optimalizovanými terénnymi uhlami vrátane 22° uhla nábehu vpredu, 21° nájazdového uhla a 35° nábehového uhla vzadu, spolu so svetlou výškou 210 mm. Vďaka týmto vlastnostiam spolu so zvýšenou schopnosťou prechádzať vodou je vozidlo ideálne pre dobrodruhov pripravených preskúmať tie najdrsnejšie terény. Kľúčovým komponentom výkonu Avenger 4xe je pomer zadnej nápravy 22,7:1, dodávajúci mimoriadny krútiaci moment na zadné kolesá, čo umožňuje výnimočnú trakciu aj v strmom a náročnom teréne. Vozidlo zvládne stúpanie až 40 % v náročnom teréne, ako je štrk, a udrží si až 20 % trakciu, keď má predná náprava malú alebo žiadnu trakciu.
Avenger 4xe vybavený inteligentným systémom pohonu všetkých kolies zaisťuje, že možnosti pohonu 4×4 sú v prípade potreby ľahko dostupné. V závislosti od zvoleného jazdného režimu je pri nízkych rýchlostiach (medzi -30 a +30 km/h) zachovaná konštantná trakcia na všetkých štyroch kolesách s rozdelením krútiaceho momentu v pomere 50:50. Pri stredných rýchlostiach (30 až 90 km/h) sa pohon zadnej nápravy zapína iba v prípade potreby, zatiaľ čo pri vysokých rýchlostiach (nad 90 km/h) sa zadný elektromotor odpojí od nápravy, aby sa optimalizovala spotreba paliva.
Systém Selec-Terrain umožňuje vodičom prepínať medzi režimami prispôsobenými špecifickým jazdným podmienkam – Auto, ktorý poskytuje pohon všetkých štyroch kolies len v prípade potreby, vyrovnáva výkon a umožňuje elektrický pohon až do 1 km pri EV pod 30 km/h; Sneh, zlepšenie trakcie a stability a zaistenie bezpečnosti počas zimnej jazdy; Piesok a bahno, pre nerovný terén, so špecifickými prevodovými pomermi a trakčnou kontrolou na udržanie priľnavosti; Športové využitie plného potenciálu systému 4xe vrátane funkcie Eboost pre krútiaci moment zadných kolies na dosiahnutie rýchlejšieho zrýchlenia.
- 2024-11-20 - Kipufogórendszer csappantyúkkal em carbono karosszériasötttel em Chevrolet Corvette C8-hoz
- 2024-11-20 - Na Volvo, o XC90 ativo eo novo motor
- 2024-11-19 - Zmluva o triede Toyota Offroad pre rok 2024 pred SEMA-Messe erscheinen
- 2024-11-19 - 40 LE-vel tob – um Sondermodell van legerősebb sörðurú Fabia
- 2024-11-18 - Brugte combi Puntos fortes e fracos: Seat León ST
- 2024-11-18 - Do toho Ford Courier: ¡af űr kiskirálya elfőnt! (PRÜFEN)
- 2024-11-17 - Kombi pre Fiat Grande Panda: je to pixel
- 2024-11-14 - 700 km gefahner Peugeot E-3008-hoz elétrico
- 2024-11-14 - Peugeot verfüttüber um musterbeispiel e kühltechnik
- 2024-11-14 - Renault Master bol vyrobený v roku 2025. Dostupný od roku 2011
- 2024-11-14 - Viskeuze: um na Citroën em C4-Gyel bátorott é
- 2024-11-13 - Vissetekintő: pályamódósíszát az Opel Vectranál
- 2024-11-13 - Model Fourgon d'André pre VW Tayron: Schwarz, Minze a Tiguan
- 2024-11-13 - Mercedes G 63 AMG V12: požičovňa "Würfel", em 5 alt.
- 2024-11-12 - E30 M3 em bi-bio BMW
- 2024-11-12 - Alfa Romeo Alfetta GT 1.8: lendario há 50 ano
- 2024-11-12 - ¡Jetzt "AUDI" com logo! Você tem um Gyungonek gehad negativo?
- 2024-11-11 - VW Multivan je obojsmerný autobus z Kalifornie
- 2024-11-11 - Padrão: Jobb-Reparatur, nie?
- 2024-11-11 - Na novú verziu Porsche Macana
- 2024-11-07 - Onze BMW M2: Motor M4 s výškou 460 Zoll a dĺžkou 14,9 Zoll
- 2024-11-07 - ¿Euh 7-Euro-Mercado em Benzin?
- 2024-11-07 - Rückblick: Seat Altea: em estado perfecto?
- 2024-11-06 - Para 50 od Mercedes-Benz s 5 legendami
- 2024-11-06 - Citroën Zette de Tommeine Voorganger C5 Aircross pred
- 2024-11-06 - En Peugeot-beggarhetöbbé-tektsi-kulcsmodelljeit
- 2024-11-05 - Čo je teraz na aute V8 americký 6,2-litrový motor s použitým motorom?
- 2024-11-05 - VW-Auto nie je viac alternatív
- 2024-11-05 - Novo Audi A5: geschriebene Meistereleganz (VIDEO)
- 2024-11-04 - Mercedes CLA a Geely Kaufirma nie sú úspešné.
- 2024-11-04 - O mais novo Abartha-Fahrer não é mais geamuseerd
- 2024-11-01 - O Volvo-Fördersystem – 2024 é o melhor fabricante
- 2024-11-01 - Vooruitzichten: Ford Focus II – radikálne zmeny
- 2024-10-30 - Hyundai é um nové auto com SUV elektrické IONIQ 9-El
- 2024-10-30 - Az Audi schließt das Werk em Bruxelas ab
- 2024-10-29 - Batérie a zariadenia s novou elektronikou pre Dodge Charger Daytona sú testované
- 2024-10-29 - O Modelo Škoda com Fabiát-rat sa teraz objaví v novej verzii
- 2024-10-28 - Renault prezentuje č. 10. Renault-Festival de CLIO-t e de ZOE-t
- 2024-10-28 - Um 5-Milioner-Auto-Toyota-Auto é do Reino Unido gerado
- 2024-10-28 - Unser Golf GTI Clubsport S: ¡Olyan Aura op 40 Tagen!
- 2024-10-28 - Tiguan Bira Golf à Roues
- 2024-10-26 - Uma reneszánsza een G-szátnában um passado II Proibição futura em limitação de Auflage
- 2024-10-26 - E 5-Milioner-Auto-Toyota-Auto é do Reino Uygéske Kingdomsban geferente
- 2024-10-25 - Luxusná limuzína v Bruggách: BMW 7er-Serie (F01)
- 2024-10-25 - Plus Petit M235 Gran Coupé por Neubau ersetzt.
- 2024-10-25 - Dus Nebel a znalec Dacia Sandero vorbunden
- 2024-10-24 - Volkswagen Jetta GLI 40. Príklad amerického GTI: americký GTI
- 2024-10-24 - Die Fahrt zastávky 270 km/Tag, wanneer Sie Golfa R-hez erreicht heeft
- 2024-10-24 - Para 10 autonómia Tage 120 000 km relatívne? Volwaardig!
- 2024-10-23 - Hyundai je enormný
- 2024-10-23 - Antigua Plaza Alhambra (7N): Familienempfang Espanha
- 2024-10-23 - Audi RS 4 B5: Ein Klassiker der Extraklasse: Erster Schritt
- 2024-10-22 - Luxusná brugga: Audi A8 (D4)
- 2024-10-22 - Dacia oficiálne priniesla hlavné SUV do mercado
- 2024-10-22 - De Alfa Romeo Junior também estreou com Parisban em Szófiában
- 2024-10-21 - Aký je Mercedes E500?
- 2024-10-21 - 100 000 km s BMW alebo M3-Mal: Je vaša éra ideálna? (FOLYTATOTT TESZT)
- 2024-10-20 - Mercedes CLK 63 AMG Série Negra: Gebrauchtwagen
- 2024-10-20 - Nový Land Cruiser pre rok 2024 je tu
- 2024-03-02 - Stierače - Sú určené na výmenu? Typy a ako vybrať?
- 2024-01-20 - Brzdové platničky - Aplikácie, druhy, opravy a otázky